tirsdag 12. mai 2015

Vårrengjøring: TILBUD!


Holyhelles himmel har vårrengjøring, og det blir det tilbud av,
nå kan du sikre deg kort for hele året:

10 assorterte kort for 300 kr

Tilbudet gjelder ut førstkommende fredag 15.mai/så langt lagret rekker!

Evt. porto kommer i tillegg.

Kortene har ulike størrelser og ulike tema og motiv. Alle med konvolutt. Alle laget for hånd med kjærlighet. Du kan ønske tema, så gjør jeg så godt jeg kan! Kortene du ser på bildet er med i tilbudet,- jeg driver ikke med ufin reklame :D

De aller fleste kortene ligger i prisklassen 35 kr til 60 kr, og er i størrelse A6 til A5.

Send meg en mail på holyhelleshimmel@gmail.com eller kontakt meg på facebooksiden hvis du vil sikre deg en ladning med freshe kort før lageret tømmes! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar