mandag 28. november 2011

Pimp Det Opp: Julepynt

Hos oss vil vi ha julepynt i lilla, sølv og petroleumsblåish. Sistnevnte farge er lettere sagt enn gjort å finne. Jeg fikset det selv! 

Jippi!

 Kjøpte hvite bokstaver på clas ohlson for 49 kr og satte i gang!

Fant frem ønsket kartong og tegnet rundt bokstavene med blyant. Om du skal lage noe annet på samme måte, pass på mønster og speilvending!

Når bokstavene var klippet ut brukte jeg mod podge for å lime de på trebokstavene.  

Bokstavene ble akkurat sånn jeg ønsket! Jeg la de så med pappen ned og trimmet bort overflødig kartong med en hobbykniv, før jeg klistret på litt bling:


Deretter la jeg to lag med lakk (mod podge) på fremsiden. Dette gjør de mere holdbare, og ikke minst lekre:



Passer perfekt til det lilla juletreet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar